Dehradun. The first look of Miss Uttarakhand-2021 was organized by Sinmit Communications at Hotel Madhuban, Rajpur Road. On this occasion, about 27 models gave their intro in front of the media. All these models will now be participants in different rounds. In the first look round held on Wednesday, participants from places like Dehradun, Uttarkashi, Pithoragarh, Rudraprayag, Tehri, Pauri, Dharchula etc gave their intro. These models were introduced to the media on this occasion. On this occasion, the organizer Dalip Sindhi told that to increase the confidence of these models, now grooming classes will start. In which from dress, make-up to their communication skills round will be improved. Told that the grand finale of the event will be held in December. At the same time, the participants said that the wait for this contest was from last year itself. However, due to Corona, the opportunity was available this year. Organizer Rajiv Mittal told that last year due to Corona, there was a break on the event. Told that it will have a grand finale after different rounds. Karishma Negi and Raj Shah made special cooperation on this occasion. Kamal Jewellers, New Era, Physique Gym, Inspiration PR, Avalon Academy etc. were special partners in this event.
Related Posts
जैन ऑनलाइन ने अपना नया ब्रांड अभियान शुरू किया
Spread the love देहरादून 12 अक्टूबर 2021। डीम्ड टू बी यूनिवर्सिटी जैन की जैन ऑनलाइन ने आधिकारिक तौर पर अपने नया ब्रांड अभियान जारी किया। यह विज्ञापन ऑनलाइन शिक्षा को लेकर संशयों को दूर करने का प्रयास करता है। दो 60 सेकंड की फिल्मों के नेतृत्व में विज्ञापनों को 15-30 सेकंड के छोटे और सामयिक संदेशों के साथ विविध प्लेटफार्मों के अनुरूप अनुकूलित किया गया है। जिज्ञासु कार्यालय सहयोगियों और जांच करने वाले पड़ोसियों की विशेषता वाला एकीकृत ओमनी चौनल अभियान, इस बात की पड़ताल करता है कि कैसे प्रभावशाली लोगों का एक समूह एक महत्वाकांक्षी शिक्षार्थी की पसंद को प्रभावित करता है। हाइपर कनेक्ट एशिया द्वारा परिकल्पित ब्रांड फिल्में हास्य व्यंग्य के माध्यम से ब्रांड का मूल संदेश देती हैं। रिलीज होने के बाद से, वीडियो को 10 मिलियन से अधिक बार देखा जा चुका है। डॉ0 राज सिंह, कुलपति जैन (डीम्ड टू बी यूनिवर्सिटी) ने इस अभियान पर अपने विचार साझा किए, हमारा ब्रांड अभियान हमारे विश्वास को रेखांकित करता है कि विकल्पों से भरी दुनिया में सही सलाह अक्सर किसी के प्रभाव या राय निर्माताओं से आती है। हाइपर कनेक्ट एशिया के सह संस्थापक और क्रिएटिव लीड, किरण खड़के ने कहा, महामारी ने उन छात्रों के लिए विकल्पों के एक पूल के दरवाजे खोल दिए हैं, जो ऑनलाइन विश्वसनीय डिग्री प्रोग्राम की तलाश में हैं। इससे एडटेक सेक्टर में तेजी आई है। हमने पहले अभियान के लिए कार्यस्थल में आगे रहने के लिए एक भावुक पेशेवर हमेशा अपने पैर की उंगलियों पर इस विचार को चुना और दूसरा उस परिदृश्य की पड़ताल करता है जहां एक पड़ोसी की जिज्ञासा कुछ फायदेमंद होती है। फिल्म सापेक्ष जीवन स्थितियों के माध्यम से उनकी चिंताओं का समाधान देने की कोशिश करती है जिससे दर्शक संबंधित हो सकते हैं।”